Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą
W 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera uplasował się dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem pism młodzieżowych dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 146 151 egz. W porównaniu do 2012 roku magazyn ten zanotował spadek wynoszący 14,28 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 3,03 proc. do poziomu 74 877 egz.
Ostatnią lokatę na podium zajął również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twist”, którego średni wynik zmalał o 19,31 proc. do 64 637 egz.
Z drugiej na czwartą pozycję spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 64 509 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,25 proc.
Wirtualnemedia.pl | rok | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 146 151 | 170 507 |
Fun Club | 74 877 | 77 220 |
Twist | 64 637 | 80 100 |
Bravo Girl | 64 509 | 82 970 |
1 2
Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą