Nowe piwo Kompanii Piwowarskiej Hardmade z szeroką kampanią promocyjną (wideo)
Pod hasłem "You can but you don't have to" rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy nowego piwa w ofercie Kompanii Piwowarskiej - Hardmade. Przygotowały ją agencje Cukier i Zenith (Publicis Media).
Hardmade startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: "Możesz, ale nie musisz". Ten komunikat marka kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.
- Odbiorcy Hardmade są wyjątkowo różni, każdy z nas ma swoje historie, zajawki, wyznajemy inne wartości. Jesteśmy pokoleniem przebodźcowanych indywidualistów, którzy pragną być akceptowani przez grupę. To wyzwanie skłoniło nas do odwrócenia tradycyjnego myślenia - zaczęliśmy rozkminiać czego nie chcemy. A nie chcemy odczuwać presji, szczególnie w swoim wolnym czasie. Dlatego Hardmade uwalnia wolny czas przez akceptację wszystkich wyborów. Niezależnie czy chcesz zdobywać szczyty czy leniuchować na kanapie - Hardmade nie będzie mówił ci jak masz chillować, przecież Ty wiesz to najlepiej - mówi Filip Kniej, creative director & co-founder w Cukier grupa kreatywna.
Oprócz telewizji, kampania obejmie działania 360: digital, PR, POSM.
Za koncept, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL odpowiada grupa kreatywna Cukier, spot wyreżyserował Fausto Becatti, a produkcją zajęła się Papaya Films. Za planowanie mediów i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Poland.
Dołącz do dyskusji: Nowe piwo Kompanii Piwowarskiej Hardmade z szeroką kampanią promocyjną (wideo)