PKO Bank Polski łączy świąteczną kampanię reklamową z akcją charytatywną „Bank Dobrych Serc”
„Bank Dobrych Serc" to kampania świąteczna i charytatywna akcja PKO Banku Polskiego. Zachęca w niej do przekazania datku na rzecz Domów Samotnej Matki w całej Polsce.
PKO Bank Polski otwiera „Bank Dobrych Serc" – akcję pomocową, do której dołączyć może każdy, wspierając potrzebujących. W świątecznej kampanii największy polski bank zachęca do przekazania datku na rzecz Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Inicjując akcję, PKO Bank Polski przeznacza na ten cel pierwszy 1 mln złotych.
„Góry do góry" w reklamie PKO BP
W spocie telewizyjnym, który będzie emitowany w przedświątecznym tygodniu (19-24 grudnia) występuje dziecięcy zespół Małe TGD, który śpiewa swój największy hit „Góry do góry" w świątecznej aranżacji.
- W tym wyjątkowym czasie świąt Bożego Narodzenia PKO Bank Polski sam wspiera i jednocześnie zachęca Polaków do pomocy samotnym matkom i dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji. Dzięki akcji „Bank Dobrych Serc" każdy z nas może przed świętami i przez cały styczeń, w miarę swoich możliwości, realnie pomóc i tym samym dodać wiary i otuchy tym, którzy znaleźli się w życiowej niedoli. Radość i nadzieja, jaką dzięki temu podarujemy potrzebującym jest bezcenna. Zachęcam wszystkich do wsparcia, szczególnie w tym świątecznym okresie okażmy serce, liczy się każda podarowana złotówka - mówi Paweł Gruza, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami zarządu.
Przekazane przez bank oraz zebrane od darczyńców pieniądze trafią do 48 Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Zbiórka potrawa do 31 stycznia 2023 roku.
Jak przekazać datek w akcji „Bank Dobrych Serc"?
Klienci PKO Banku Polskiego mogą szybko i wygodnie wpłacić dobroczynne datki w aplikacji mobilnej IKO i w serwisie internetowym iPKO. W IKO trzeba wybrać z głównego menu „Więcej" i „Pomagaj z nami", a następnie „Pomagaj z Fundacją PKO Banku Polskiego" i „Domy samotnej matki". W serwisie iPKO można łatwo skorzystać z wypełnionej formatki przelewu „Wpłacam darowiznę w iPKO", dzięki temu pieniądze natychmiast trafią wprost na konto Fundacji PKO Banku Polskiego. Wystarczy wpisać kwotę i potwierdzić przelew.
Kampania „Bank Dobrych Serc" będzie też prowadzona w radiu i internecie, a w internecie kontynuowana także w styczniu.
Kreację przygotowała i spot wyprodukowała agencja reklamowa AWX, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Sigma BIS.
Dołącz do dyskusji: PKO Bank Polski łączy świąteczną kampanię reklamową z akcją charytatywną „Bank Dobrych Serc”