Jacek Gmoch reklamuje promocję Konta za Zero w PKO BP z Ekstraklasą (wideo)
PKO Bank Polski zaczął promocję Konta za Zero, w której można dostać bon 100 zł do sklepów internetowych klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Bohaterem reklam jest popularny ekspert piłkarski Jacek Gmoch.
Promocja jest skierowana do osób, które przez internet otworzą PKO Konto za Zero z kartą płatniczą. Następnie w ciągu 60 dni od zawarcia umowy dotyczącej konta powinny wykonać minimum jedną transakcję bezgotówkową kartą oraz przynajmniej jedną transakcję przy pomocy systemu Blik, a także wyrazić zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych.
Wtedy użytkownik otrzymuje 100-złotowy bon na zakupy w sklepie internetowym wybranego klubu piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Promocja potrwa cały marzec.
W kampanii reklamowej występuje Jacek Gmoch, w przeszłości trener piłkarski (prowadził naszą reprezentację m.in. podczas mistrzostw świata w 1978 roku), a od wielu lat ekspert przy transmisjach. W spocie wykonuje charakterystyczne dla niego rysunki, przy użyciu których przez lata opisywał akcje meczowe, co stało się tematem wielu żartów internetowych.
Konto za Zero zostało właśnie wprowadzone przez PKO BP.
Kreację i spoty przygotowała agencja Artegence, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.
PKO Bank Polski od połowy ub.r. jest sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, a wcześniej przez rok był już jej sponsorem. Jesienią ub.r. prowadził związaną z tym kampanię wizerunkową, a już na początku ub.r. wprowadził do oferty karty z grafikami klubów grających w Ekstraklasie.
Jacek Gmoch w 2018 roku wystąpił w kampaniach aplikacji mobilnej Pizza Hut oraz telewizorów LG, a w 2016 roku reklamował firmę bukmacherską Betsson.com.
Karty klubów PKO Ekstraklasy w nowej odsłonie
Jednocześnie z początkiem marca PKO Bank Polski wprowadził do oferty karty płatnicze z odświeżonymi grafikami 16 zespołów grających w PKO BP Ekstraklasie. Istnieje też możliwość zamówienia przez klienta karty ogólnej bez wizerunku klubowego, a jedynie z piłkarską „ekstraklasową" ekspozycją.
- PKO Bank Polski nowym rebrandingiem klubowych elementów chce po raz kolejny udowodnić, że jest blisko kibiców i jako sponsor tytularny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu fanów. Przez ostatni rok zbieraliśmy informacje o nowych sposobach włączania kibiców i naszych klientów w krwiobieg działania PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy - przypomina Mariusz Chłopik, dyrektor ds. Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.
- Z nowymi, przerobionymi wizerunkami, karty mogą stać się jeszcze lepszą wizytówką każdego z kibiców. Osobisty charakter karty debetowej podkreśla naszą technikę działania, by każdy mógł się identyfikować z produktami bankowymi jak i najpopularniejszą ligą sportową w naszym kraju. Pamiętajmy też, że posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do wielu nagród w konkursach odbywających się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem - zaznacza Chłopik.
Dołącz do dyskusji: Jacek Gmoch reklamuje promocję Konta za Zero w PKO BP z Ekstraklasą (wideo)