PKO BP: wakacyjny luz reklamuje Konto za Zero z kartą wielowalutową i aplikacją IKO (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął wakacyjną kampanię reklamową Konta za Zero. Akcja podkreśla, że wraz z tym rachunkiem dostępne są m.in. karta wielowalutowa i aplikacja mobilna IKO.
W spocie mężczyzna pokazuje koledze, który przy kontroli na lotnisku musi wyjąć m.in. monety i portfel, jakie zalety daje korzystanie z aplikacji IKO dostępnej wraz z Kontem za Zero. Kampania podkreśla, że IKO w marcu ub.r. zwyciężyło w rankingu obejmującym aplikacje mobilne 100 banków z całego świata.
Reklamy informują też o innych usługach w ramach Konta za Zero, takich jak karta wielowalutowa, kantor internetowy oraz ubezpieczenie podróżne. Ponadto podkreślają, że klient nie płaci za prowadzenie rachunku, przelewy oraz wypłaty z ponad 3 tys. bankomatów PKO BP.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet, prasę oraz oddziały PKO BP.
Obsługą marketingową PKO BP zajmują się Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: PKO BP: wakacyjny luz reklamuje Konto za Zero z kartą wielowalutową i aplikacją IKO (wideo)