PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny bez wkładu i prowizji (wideo)
Pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" ruszyła kampania reklamowazłotówkowego kredytu hipotecznego PKO BP. Obejmująca telewizję,prasę, internet i punkty sprzedaży akcja podkreśla, że udzielanyjest on bez prowizji i wkładu własnego.
Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie"kampania reklamowa PKO BP zachęca do brania w tym banku kredytuhipotecznego w złotówkach, a nie w obcej walucie, podkreślając, żedo końca bieżącego roku jest on udzielany bez wkładu własnego iprowizji oraz na niskich marżach.
W ramach akcji emitowane są spoty telewizyjne w TVP1, TVP2,Polsat, TVN i TVN CNBC. W prasie reklamy ukazują się w dziennikach(Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita - dodatek Nieruchomości,Polska The Times - Gratka Nieruchomości) i tygodnikach (Newsweek;Polityka; Wprost; Przekrój). W internecie kampania obejmuje portaleOnet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl i Interia.pl, sieci reklamowe Adnet,Arbomedia, Netsprint, BIZONmedia i IDMNet) oraz wyszukiwarkęGoogle. Ponadto w oddziałach PKO BP znajdują się plakaty i ulotkireklamujące Max Pożyczkę.
W telewizji akcja prowadzona będzie do końca listopada, wprasie - do 10 grudnia, a w internecie - do 21 grudnia.
Koncepcja i kreacje kampanii zostały przygotowane przez agencjęScholz&Friends, działania w internecie opracowała i zleciłaagencja HYPERmedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny bez wkładu i prowizji (wideo)