PKO BP reklamuje Mini Ratkę „na pierwszy dzwonek” (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kolejną kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową Mini Ratka. Akcję, związaną ze startem roku szkolnego, przygotowały firmy Agencja Warszawa i Havas Media.
Kampania jest prowadzona pod hasłem „Na pierwszy dzwonek - Mini Ratka z niskim oprocentowaniem”. Reklamy podkreślają, że w ramach promocji oprocentowanie wynosi 0,99 proc., prowizja - 9,99 proc., a wypłata środków następuje nawet w dniu złożenia wniosku (pożyczyć można do 120 tys. zł na okres od 1 do 9 miesięcy). Taka oferta będzie obowiązywać do końca września.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 22 sierpnia, obejmuje radio (m.in RMF FM, ZET, Polskie Radio, rozgłośnie lokalne), internet (m.in. strony z sieci afiliacyjnych, porównywarki finansowe, malingi, wyszukiwarka Google), outdoor (citylighty, backlighty i nośniki na tyłach autobusów w ośmiu głównych aglomeracjach miejskich) oraz materiały BTL (plakaty, ulotki, witryny i maski bankomatowe i oczekiwacze w placówkach banku).
Kreacją reklam zajęła się Agencja Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje Mini Ratkę „na pierwszy dzwonek” (wideo)