SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plus startuje z nową platformą komunikacyjną

W reklamach sieci telekomunikacyjnej Plus do Wojciecha Mecwaldowskiego dołącza dwójka nowych bohaterów, w których wcielają się Anna Smołowik i Filip Orliński. Za kampanie odpowiadają firmy marketingowe Freundschaft, TFP, Televizor i iProspect.

Spoty Plusa nadal rozgrywają się w salonie sprzedażowym tej sieci. Do granego przez Wojciecha Mecwaldowskiego starszego specjalisty ds. sprzedaży dołączają na stałe specjalistka ds. sprzedaży Ania (gra ją Anna Smołowik) i młodszy sprzedawca Filip (w tej roli Filip Orliński).

Reklamy będą pokazywały zabawne sytuacje z codziennej pracy bohaterów (luźne rozmowy, m.in. o klientach i produktach z oferty Plusa), także na zapleczu salonu.

 

Na razie opublikowano 10-sekundowe spoty przedstawiające nowych bohaterów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Stawiamy na nowoczesny dialog, pokazując markę i bohaterów w sposób nienachalny i naturalny. Nasz nowy format  prezentuje markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie. Chcemy pokazać w ten sposób otwartość na nowe trendy w komunikacji, w których skupiamy się nie na marce dla niej samej, ale na tym jakie wartości i korzyści oferuje odbiorcy - wylicza w komunikacie operator Plusa.

 

W reklamach eksponowana jest identyfikacja wizualna Plusa, wprowadzona jesienią 2021 roku w ramach rebrandingu wszystkich najważniejszych marek grupy Cyfrowy Polsat. Wojciech Mecwaldowski był jednym z głównych bohaterów kampanii promującej ten rebranding.

 

Mecwaldowski jako ambasador marketingowy Plusa zastąpił Szymona Majewskiego. W niektórych spotach występował razem z innym pracownikiem salonu sprzedażowego.

Za kreację kampanii Plusa odpowiada agencja Freundschaft, a za realizację spotów - dom produkcyjny TFP. Reżyserią nowych zajął się Maciek Bochniak, a postprodukcją - Televizor.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, radio oraz BTL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa iProspect (dentsu Polska).

W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat - do której oprócz operatora Plusa należą m.in. Telewizja Polsat, Netia, Grupa Interia i Esoleo - przy wzroście przychodów o 3 proc. do 3,27 mld zł zanotowała 839,6 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Średni przychód miesięczny od abonenta zwiększył się o 3,9 proc. do 71,3 zł, a od klienta usług prepaidowych - o 9,1 proc. do 17,9 zł.

Na koniec września holding w segmencie B2C miał sprzedanych 6,23 mln jednostkowych usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym i 2,64 mln w modelu prepaidowym.

Dołącz do dyskusji: Plus startuje z nową platformą komunikacyjną

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adman
Odpowiedź na T-Mobile?
0 0
odpowiedź
User
Mark
Nawet niezłe jak na plusa
0 0
odpowiedź
User
hmmm
Nawet niezłe jak na plusa


ale to przecież żadne reklamy, tylko jakies tesery, które obejrzymy tylko my
0 0
odpowiedź