Klienci Poczty Polskiej mogą nadawać paczki w sklepach Żabka
Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack rozszerzają współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Od teraz klienci Poczty Polskiej zyskali możliwość nadania przesyłek w sklepach Żabka.
Dzięki rozszerzeniu współpracy z Żabką, Poczta Polska zyskuje 8 900 nowych punktów nadań przesyłek. Już w kwietniu br. klienci sprzedający na platformie Vinted zyskali możliwość nadawania przesyłek Pocztex w punktach sieci Żabka. Od 9 grudnia br. rozszerzono tę możliwość dla wszystkich klientów indywidualnych, którzy chcą nadać paczkę.
Poczta Polska partnerem Żabki
- Sieć Żabka to dla nas bardzo ważny partner. Bliskość tych sklepów oraz szeroki wachlarz oferowanych produktów i usług znalazł uznanie konsumentów. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Żabką Klienci nie tylko będą mogli odebrać paczkę, ale także ją nadać. Blisko i po drodze – zaznacza Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Umowa pomiędzy Pocztą Polską i Żabką zakłada dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Jednym z już wprowadzonych udogodnień jest także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.
W całej Polsce funkcjonuje już 8784 sklepów sieci Żabka, prowadzonych przez 7424 franczyzobiorców Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta Żabka numer 9000, a za rok, na 25-lecie sieci, sklep numer 10 000. Grupa chce otwierać roczne około tysiąca nowych placówek Obecnie Grupa Żabka daje zatrudnienie 45 tys. osób w Polsce.
Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje do wyboru trzy metody dostawy – Pocztex Punkt (dostawa do szerokiej sieci punktów odbioru – własnych i partnerskich), Pocztex Automat (dostawa do automatów paczkowych na terenie całego kraju) i Pocztex Kurier (doręczenie pod wskazany adres).
Dołącz do dyskusji: Klienci Poczty Polskiej mogą nadawać paczki w sklepach Żabka