SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klienci Poczty Polskiej mogą nadawać paczki w sklepach Żabka

Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack rozszerzają współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Od teraz klienci Poczty Polskiej zyskali możliwość nadania przesyłek w sklepach Żabka.

Dzięki rozszerzeniu współpracy z Żabką, Poczta Polska zyskuje 8 900 nowych punktów nadań przesyłek. Już w kwietniu br. klienci sprzedający na platformie Vinted zyskali możliwość nadawania przesyłek Pocztex w punktach sieci Żabka. Od 9 grudnia br. rozszerzono tę możliwość dla wszystkich klientów indywidualnych, którzy chcą nadać paczkę.

Poczta Polska partnerem Żabki

- Sieć Żabka to dla nas bardzo ważny partner. Bliskość tych sklepów oraz szeroki wachlarz oferowanych produktów i usług znalazł uznanie konsumentów. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Żabką Klienci nie tylko będą mogli odebrać paczkę, ale także ją nadać. Blisko i po drodze  – zaznacza Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Umowa pomiędzy Pocztą Polską i Żabką zakłada dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Jednym z już wprowadzonych udogodnień jest także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.

W całej Polsce funkcjonuje już 8784 sklepów sieci Żabka, prowadzonych przez 7424 franczyzobiorców Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta Żabka numer 9000, a za rok, na 25-lecie sieci, sklep numer 10 000. Grupa chce otwierać roczne około tysiąca nowych placówek Obecnie Grupa Żabka daje zatrudnienie 45 tys. osób w Polsce.

Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje do wyboru trzy metody dostawy – Pocztex Punkt  (dostawa do szerokiej sieci punktów odbioru – własnych i partnerskich), Pocztex Automat (dostawa do automatów paczkowych na terenie całego kraju) i Pocztex Kurier (doręczenie pod wskazany adres).

Dołącz do dyskusji: Klienci Poczty Polskiej mogą nadawać paczki w sklepach Żabka

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hahaha
Kolejny argument za unikaniem tych pseudosklepów. Jak ostatni raz w takim byłem, musiałem czekać w kolejce, bo ekspedient smażył 2 osobom kiełbasę. A teraz jeszcze poczekam dodatkowo jak na poczcie, tyle że tu wszyscy będą stali ściśnięci na 3 razy mniejszym metrażu niż w przeciętnej placówce pocztowej. Żabka to coraz bardziej żenujący kabaret.
0 0
odpowiedź
User
Bogusław
Miałem do odbioru paczkę w Żabce (była nadana ze świadczeniem "odbiór w punkcie"). Niestety musiałem pofatygować się na Pocztę po jej odbiór bo paniusie z Żabki która znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania wolą przed sklepem palić papierosy niż przyjmować paczki od kurierów. Więcej z tego rodzaju usługi nie skorzystam.
0 0
odpowiedź
User
Cygan
Trochę ciężko chodzić do Żabki bo tam kolejki wszyscy kupują Małpki
1 0
odpowiedź