„Polacy, katolicy, hetero” - kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak” w Rock Radio
Wystartowała kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak”, którą w Rock Radiu prowadzą Kuba Wojewódzki i Mikołaj Lizut. Akcję - realizowaną pod hasłem „Polacy, katolicy, hetero” - przygotowała spółka SVG Studio.
W spocie gospodarze audycji przywołują hasła takie jak: otwartość, szacunek do mniejszości czy neutralność światopoglądowa. W akcji wykorzystano rysunki Przemysława Truścińskiego.
- Hasło naszej kampanii celowo wprowadza w błąd. Tak naprawdę, to ja jestem Polakiem, a Kuba hetero, zaś katolicy są nam jedynie bardzo bliscy - mówi Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia.
Działania promocyjne obejmą internet (grupy Gazeta.pl oraz Onet.pl i Ipla.pl), kina (Helios i Cinema City), a billboardy i siatki wielkoformatowe w miastach nadawania Rock Radia. Akcja będzie realizowana w październiku.
Za produkcję filmiku odpowiada SVG Studio (należące do Grupy Radiowej Agory), a planowaniem mediów zajął się dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Audycja „Książę i żebrak” nadawana jest w Rock Radiu od poniedziałku do czwartku o godz. 12.00.
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Rock Radia w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 0,5 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Polacy, katolicy, hetero” - kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak” w Rock Radio