Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv
W listopadzie br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad telewizją Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.
Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 21,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 13,73 proc. do 0,44 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni udział w listopadzie br. uplasował się na poziomie 0,14 proc. (bez zmian w porównaniu do listopada ub.r.).
Poza podium spadł kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał w ciągu roku o 27,78 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 7. na 10.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
listopad 2014 | listopad 2015 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 45 241 | 0,64% | 55 614 | 0,78% |
Eska TV | 35 995 | 0,51% | 31 295 | 0,44% |
Disco Polo Music | 9 606 | 0,14% | 10 324 | 0,14% |
4FUN.TV | 12 497 | 0,18% | 9 416 | 0,13% |
Stars.tv | 5 021 | 0,07% | 4 977 | 0,07% |
Kino Polska Muzyka | 6 834 | 0,10% | 4 857 | 0,07% |
VIVA Polska | 6 991 | 0,10% | 4 629 | 0,06% |
Vox Music TV | 1 050 | 0,01% | 4 196 | 0,06% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 2 541 | 0,04% | 4 127 | 0,06% |
ITV | 6 054 | 0,09% | 2 945 | 0,04% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 2 699 | 0,04% | 2 584 | 0,04% |
Power TV | 2 527 | 0,04% | 2 463 | 0,03% |
VH 1 | 1 290 | 0,02% | 908 | 0,01% |
Muzo.tv | 811 | 0,01% | 707 | 0,01% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,79 proc., wyniósł 1,22 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,80 proc. udziału, w dół o 9,09 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,26 proc.; - 18,75 proc.).
Największym wzrostem (o 333,33 proc. do 0,13 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (61,54 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,05 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
listopad 2014 | listopad 2015 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 25 981 | 0,94% | 34 846 | 1,22% |
Eska TV | 24 295 | 0,88% | 22 905 | 0,80% |
4FUN.TV | 8 745 | 0,32% | 7 462 | 0,26% |
Disco Polo Music | 5 595 | 0,20% | 7 048 | 0,25% |
Stars.tv | 2 719 | 0,10% | 3 944 | 0,14% |
Vox Music TV | 728 | 0,03% | 3 637 | 0,13% |
VIVA Polska | 4 670 | 0,17% | 3 320 | 0,12% |
Kino Polska Muzyka | 4 604 | 0,17% | 3 160 | 0,11% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 1 333 | 0,05% | 3 009 | 0,11% |
Power TV | 2 135 | 0,08% | 1 988 | 0,07% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 944 | 0,07% | 1 961 | 0,07% |
ITV | 3 639 | 0,13% | 1 540 | 0,05% |
VH 1 | 990 | 0,04% | 720 | 0,03% |
Muzo.tv | 516 | 0,02% | 546 | 0,02% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv