Polomarket rusza ze sprzedażą w internecie
Sieć supermarketów Polomarket uruchamia sklep internetowy w modelu click & collect ("zamów i odbierz"). Z usługi można korzystać za pośrednictwem aplikacji mobilnej sklepu. Swoją usługę e-commerce rozwija również sieć Intermarché (Grupa Muszkieterów).
Zakupy online w modelu click & collect ("zamów i odbierz") w Polomarketu mogą robić klienci we wszystkich ponad 280 sklepach sieci w całej Polsce. Zamówienia można składać na wszystkie towary dostępne w sklepach stacjonarnych, w tym także na produkty świeże.
Jak zrobić zakupy online w Polomarkecie?
Zakupów można dokonywać w mobilnej aplikacji Polomarketu. Tam klient wybiera produkty, a następnie potwierdza miejsce odbioru zakupów - dowolny sklep sieci. Płatności za zamówione i skompletowane zakupy klient dokonuje kartą, urządzeniem mobilnym lub gotówką w dedykowanej kasie w sklepie. Zbiorczy QR-kod, pod którym zapisane są całe zakupy, pozwala na natychmiastowe wygenerowanie paragonu i zamknięcie transakcji.
Kolejnym krokiem w rozwijaniu funkcjonalności usługi będzie możliwość dokonania płatność bezpośrednio w aplikacji oraz dostawa do domu we współpracy ze specjalistyczną firmą.
Intermarché Drive w kolejnych lokalizacjach
W poniedziałek Grupa Muszkieterów wprowadziła usługę Intermarché Drive w czterech kolejnych lokalizacjach. Klienci zamawiający produkty przez internet mogą odbierać je bezpośrednio do własnego samochodu w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.
W kwietniu usługa Drive została wprowadzona w kolejnych lokalizacjach: od 1 kwietnia jest dostępna w Intermarché w Bukownie, od 2 kwietnia – w Toruniu, od 4 kwietnia – w Gostyniu, a od 5 kwietnia – w śremskim sklepie przy ul. Józefa Chełmońskiego 1. W Śremie usługa jest także niezmiennie realizowana w Intermarché przy ulicy Szkolnej 15.
W tym roku Muszkieterowie planują uruchomić usługę nawet w kilkudziesięciu kolejnych lokalizacjach - mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.
Klienci sieci korzystający z usługi Intermarché Drive mają zdalny dostęp do oferty sklepów. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 7 do 9 tys. artykułów w zależności od lokalizacji, a blisko 2 tys. z nich to produkty marek własnych. Klienci mają możliwość wyboru terminu oraz godziny odbioru zamówienia.
Detaliści wchodzą w e-commerce w czasie epidemii
Epidemia koronawirusa skłoniła część sieci detalicznych do wejścia w segment sprzedaży internetowej.
Zakupy w modelu click & collect oferują od niedawna sieci Stokrotka i Spar. W fazie testów są zakupy internetowe w sieci Żabka.
Z kolei Carrefour (format Express) i Biedronka współpracują z aplikacją dostarczającą zakupy zamówione przez internet Glovo. W wybranych miastach klienci tych sieci detalicznych mogą robić zakupy przez internet z dostawą.
Dołącz do dyskusji: Polomarket rusza ze sprzedażą w internecie