Polski Lek reklamuje Plusssz Zizzz
W radiu i sklepach rusza kampania reklamowa witamin dla dzieci Plusssz Zizzz z portfolio Polskiego Leku. Akcję przygotowały firmy ZenithOptimedia Group i Kuźnia PR.
Kampania reklamowa Plusssz Zizzz wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu tego produktu – o smaku poziomkowym. W ramach akcji – startującej 21 lutego – prowadzony będzie fotograficzno-plastyczny konkurs dla dzieci pod hasłem: „Odwiedź z Plusssz Zizzz bajkową krainę marzeń”. Kampania jest skierowana do matek dzieci w wieku 3-14 lat.
Akcja reklamowa obejmie radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio Plus, Radio Kolor, Planeta FM, Radio Gra) oraz punkty sprzedaży. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Polski Lek reklamuje Plusssz Zizzz