Polski panel pt. „Wszyscy jesteśmy imigrantami” na scenie festiwalu Cannes Lions
Polska jako kraj zaznaczy mocno swoją obecność na tegorocznym międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions realizując panel dyskusyjny “Wszyscy jesteśmy imigrantami!". Organizują go: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy KTR przy partnerstwie z Mastercard.
W panelu na Cannes Lions udział wezmą eksperci i twórcy, związani z tematem migracji: Agnieszka Holland - reżyserka wielu nagradzanych filmów, m.in. ostatniego związanego z tematyką migracyjną pt. "Zielona Granica", Jana Shostak - polsko-białoruska aktywistka i artystka, ekspertka ds. migracji i integracji oraz Jerzy Hołub - vice president marketing na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard, współtwórca nagrodzonego Titanium Lion projektu "Where To Settle", pomagającego uchodźcom z Ukrainy.
Panel odbędzie się 17 czerwca o godz. 14.15 w jednej z największych przestrzeni festiwalu - Terrace Stage i poruszy palące tematy migracji, wojen i zmian klimatycznych. Prelegenci podzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, a także porozmawiają, jak sztuka i kreatywność może pomagać ten problem rozwiązać. Będzie to niesamowite spotkanie, dzięki któremu na temat będzie można spojrzeć z różnych perspektyw.
- Bardzo się cieszę, że Polska będzie miała oficjalny wykład na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Był to jeden z najważniejszych celów, jakie postawiliśmy sobie w ramach działań zarządu SAR i KTR. Cel istotny, bo związany z promocją polskiego środowiska reklamowego i świata polskiej kultury na największym festiwalu kreatywności na świecie. Jestem przekonany, że ten panel będzie jednym z najmocniejszych wydarzeń tegorocznego festiwalu - mówi Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, executive creative director Ogilvy, współtwórca pomysłu na panel.
Panel dyskusyjny “Wszyscy jesteśmy imigrantami” odbędzie się z inicjatywy SAR/KTR dzięki wsparciu Mastercard, marki, która udowadnia, że kreatywność może realnie rozwiązywać problemy związane z migracją. Mastercard konsekwentnie wspiera inicjatywy społeczne, wykorzystując swoje narzędzia i dane, czego dowodem są liczne nagrody, w tym Tytanowe Lwy na Cannes Lions czy Black Pencil D&AD za kampanie “GdzieZamieszkac.com”.
Dołącz do dyskusji: Polski panel pt. „Wszyscy jesteśmy imigrantami” na scenie festiwalu Cannes Lions