37 tys. widzów trzeciego sezonu „Polskich zabójczyń” w Crime+Investigetion Polsat
Trzeci sezon „Polskich zabójczyń” w Crime+Investigetion Polsat śledziło średnio 37 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych.
Trzeci sezon dokumentalnego cyklu „Polskie zabójczynie” na antenie Crime+Investigetion Polsat pokazywany był w piątki o godz. 22.00, w okresie od 28 lutego do 20 marca 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 37 tys. osób. Przełożyło się to na 0,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 3 minuty każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 54 tys. widzów w 4+ (łączny 3-minutowy zasięg wszystkich premierowych odcinków serialu wyniósł 158 tys. osób).
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 13 marca, który zgromadził przed telewizorami 44 tys. oglądających.
Względem długookresowej oglądalności Crime+Investigetion Polsat produkcja miała wyższe udziały w rynku. Średni udział stacji wśród wszystkich widzów w zeszłym roku wyniósł 0,14 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,20 proc.
Niedawno zakończona seria premierowych odcinków „Polskich zabójczyń” miała najwyższe wyniki oglądalności w historii premierowych odcinków cyklu. Pierwszy sezon oglądało średnio 20 tys. widzów (emisja jesienią 2017 roku w poniedziałki o 22.00), a druga - 35 tys. widzów (emisja wiosną 2018 roku w środy o 22.00).
Program „Polskie zabójczynie” skupia się na prawdziwych historiach Polek oskarżonych i skazanych za zabójstwo. W kolejnych odcinkach wystąpią policjanci, psycholodzy, śledczy i świadkowie.
Dołącz do dyskusji: 37 tys. widzów trzeciego sezonu „Polskich zabójczyń” w Crime+Investigetion Polsat