Powrót do szkoły bez stresu finansowego w nowej reklamie Klarny
Internetowa platforma finansowa Klarna wspólnie z partnerami m.in. Reserved, SinSay, About You, Local Heroes rozpoczęła akcję „Back to school”. W jej ramach skorzystać z oferty sklepów internetowych z możliwością płatności po 30 dniach, bez dodatkowych opłat.
Klarna prowadzi kampanię pod hasłem: „Podziel płatności, nie zakupy. Zapłać za 30 dni. Bez odsetek”.
Kampania „Podziel płatność, nie zakupy. Zapłać za 30 dni. Bez odsetek” prowadzona wspólnie z partnerami Klarny tj. Reserved, SinSay, About You czy Local Heroes startuje na polskim rynku z końcem sierpnia i potrwa trzy tygodnie.
W kampanii zostały wykorzystane kanały digital - social media i display.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada zespół Klarny.
Działania komunikacyjnie wspiera Havas PR Warsaw. Równolegle działania marketingowe będą prowadzone również w Czechach i Rumunii.
Dołącz do dyskusji: Powrót do szkoły bez stresu finansowego w nowej reklamie Klarny