„Prędkość zabija” w kampanii „Włącz myślenie!” (wideo)
Pod hasłem „Prędkość zabija” ruszyła w środę nowa odsłona kampanii edukacyjnej „Włącz myślenie!”.
Startująca z początkiem kwietnia odsłona kampanii edukacyjnej „Włącz myślenie!” opiera się na layoucie przedstawiającym rodzinę w żałobnych strojach zebraną na pogrzebie. Przekaz pod hasłem „Prędkość zabija” ma na celu uświadomić kierowcom, że szybka jazda i jej konsekwencje, jakimi są śmiertelne wypadki samochodowe, dotykają nie tylko bezpośrednio poszkodowanych, ale także całe rodziny, które straciły kogoś bliskiego. Poprzednie etapy kampanii – prowadzonej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – zwracały uwagę na problem kierowców prowadzących samochody pod wpływem alkoholu (więcej).
Kampania swoim zasięgiem obejmie całą Polskę, będzie emitowana w telewizji, radiu, a także przy użyciu reklamy zewnętrznej na tyłach autobusów w największych miastach w Polsce, będzie także silnie akcentowana w internecie. Kampanii towarzyszyć będą również działania public relations.
Dołącz do dyskusji: „Prędkość zabija” w kampanii „Włącz myślenie!” (wideo)