Prezes Toyoty testuje kieliszki szampana na masce Lexusa LS 500 (wideo)
Prezes koncernu motoryzacyjnego Toyota, Akio Toyoda wystąpił w nowej reklamie Lexusa LS500. Odtworzono w niej spot promujący Lexusa LS400 sprzed wielu lat, w którym testowano, czy ustawione na masce auta kieliszki nie spadną.- To nadal działa - mówi Toyoda.
W obecnej reklamie LS500 Akio Toyoda ustawia na masce nowego modelu Lexusa piramidę z kieliszków do szampana. Tylne koła auta umieszczono na rolkach hamowni, a cały samochód znajduje się na pochylni, która równoważy opadającą linię maski. Dzięki temu kieliszki nie ześlizgną się z jej powierzchni. Zapobiega to samoistnemu ześlizgnięciu się kieliszków z jej powierzchni.
Następnie prezes odpala silnik i rozpędza auto do ponad 230 km/h. Kieliszki pozostają nieporuszone, i wtedy prezes Toyoty stwierdza: „to nadal działa!”.
Reklama powstała z okazji obchodzonego w ub.r. 30-lecia marki Lexus.
Spot jest wiernym odtworzeniem reklamy marki sprzed wielu lat, w której promowano model Lexus LS400. Wówczas również na masce auta ustawiono wieżę z kieliszków, która podczas rozpędzenia układu napędowego do 230 km/h również pozostała nietknięta.
Filmem tym reklamuje się jeden z amerykańskich salonów Lexusa.
Dołącz do dyskusji: Prezes Toyoty testuje kieliszki szampana na masce Lexusa LS 500 (wideo)