Primum PR ponownie dla konkursu GrandFront
Izba Wydawców Prasy powierzyła agencji Primum PR realizację konkursu na prasową okładkę roku GrandFront 2010.
Agencja odpowiada za całość działań public relations związanych z konkursem. Do zadań agencji należy także całościowa koordynacja projektu, w tym prowadzenie biura konkursu oraz organizacja gali finałowej.
Agencja współpracowała z Izbą Wydawców Prasy przy pierwszych edycjach Konkursu w latach 2002 – 2005.
Organizowany już po raz dziewiąty konkurs to najbardziej prestiżowe polskie wyróżnienie dla twórców grafiki prasowej. Konkurs ruszył 1 marca 2011 roku. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w maju 2011 roku na Zamku Królewskim w Warszawie.
Izba Wydawców Prasy to organizacja zrzeszająca wydawców gazet i czasopism - zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Zrzesza około 120 wydawnictw ogólnokrajowych, regionalnych i lokalnych.
Dołącz do dyskusji: Primum PR ponownie dla konkursu GrandFront