SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” z największą widownią. „Dzień dobry TVN” liderem w grupach komercyjnych

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

We wrześniu 2023 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 369 tys. osób przy 8,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się codziennie o godz. 7.30.

Magazyn TVP miał o 21 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale minimalnie wzrósł jego rynkowy udział.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 299 tys. osób, co przełożyło się na 7,04 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 359 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,66 proc.), co oznacza spadek o 60 tys. oglądających - największy w zestawieniu. „Dzień dobry TVN” aktualnie oglądać można o godz. 7.45 (we wrześniu ub.r. magazyn startował o 8.00).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. We wrześniu 2023 roku jego widownia wyniosła 194 tys. osób, a jego udział - 7,60 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 42 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” we wrześniu br. miał 128 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 23 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 26 tys. do 105 tys. oglądających - największy w zestawieniu), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 10 tys. do 67 tys. widzów).

Dane dla grupy 20-54.

Kto aktualnie prowadzi „Dzień dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie”?

Aktualnie gospodarzami „Pytanie na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Małgorzata Opczowska i Robert Koszucki (który ostatnio zastąpił Łukasza Nowickiego) oraz nowa para - Robert Rozmus (zadebiutował 12 sierpnia) i Anna Popek (wróciła do magazynu w kwietniu br. i początkowo prowadziła go w różnych parach; od 12 sierpnia stanowi stały duet z Rozmusem).

Z kolei „Dzień dobry TVN” jesienią prowadzą na zmianę trzy pary gospodarzy: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Paulina Krupińska i Damian Michałowski oraz Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński. Nie wykluczone, że „Dzień dobry TVN” z czasem zyska czwartą parę gospodarzy.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” z największą widownią. „Dzień dobry TVN” liderem w grupach komercyjnych

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Promek
Znowu oni śmieją Polaków Kurzajewski Cichopkiem pasują Kurskich
10 9
odpowiedź
User
Piotr
"Dzień dobry TVN" - wiele hałasu, zmian, wymiana prowadzących, nowe studio, a wyszło tak, że programu nie da się oglądać, więc spadek oglądalności mnie nie dziwi. Program stracił swoją wyrazistość. Jasne, że wcześniej nie był wybitny, ale przynajmniej coś się działo. Więcej prowadzących to zawsze koloryt, teraz stało się mdło, szaro, buro i nijako. Ewa Drzyzga nie do strawienia, sztywna i bez polotu. Skórzyński próbuje ratować sytuację, ale ciężko wyciskać cytrynę, w której już nie ma soku. Oglądając Michałowskiego czuję się jakbym oglądam program "Duże dzieci". Wellman & Prokop - lata świetności mają już za sobą, bo ileż można... Do tego program stał się TVN-em24 z wstawkami informacyjnymi co 2 i pół minuty. Program wygląda tak: dzień dobry państwu, pogoda, reklamy, informacje, informacje, informacje, kuchnia, szoł biznes, informacje, reklamy, informacje, znowu szoł biznes, informacje, jakiś temat o dzieciach, reklamy, pogoda, informacje, kuchnia, reklamy, informacje, informacje, reklamy, koncert z playbacku, koniec programu. Szkoda! Sami sobie zgotowali ten los. Brawo pani Lidio! Wielki sukces!
2 0
odpowiedź
User
mike
Jakieś poł roku temu po wielu latach spojrzałem na PNŚ i stwierdziłem, że co by nie mówić o TVP to program śniadaniowy mają o niebo lepszy od DDTVN.
1 0
odpowiedź