„Projekt Lady” najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
W opublikowanej właśnie ofercie reklamowej TVN na sierpień ceny spotów przy większości programów są niższe od ubiegłorocznych średnio o kilka procent. Najwyższą cenę ma reklama emitowana przy poniedziałkowym programie „Projekt Lady”.
W sierpniu podobnie jak w lipcu ramówka TVN wypełniona będzie powtórkami. Stacja będzie kontynuować emisję programów, które zadebiutowały latem: „Dom marzeń” i „Projekt Lady”.
Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy nadawanym w poniedziałki programie „Projekt Lady” - do 27,3 tys. zł (cena netto bez rabatu dla spotu 30 sek.).
Nieco mniej kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu „Faktów” - 25,1 tys. zł (w ub.r. 27,5 tys. zł). W dni powszednie spot w tym paśmie ma cenę 24,2 tys. zł (26,4 tys. zł przed rokiem).
Za obecność reklamową przy nadawanym po „Faktach” serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą 18 tys. zł w niedziele (25,7 tys. zł w ub.r.) i 19,3 tys. zł w dni robocze (21,8 tys. zł rok temu).
Z kolei cena reklamy przy prognozie pogody wynosi 17,1 tys. zł w niedziele (23,4 tys. zł w ub.r.) i 18,2 tys. zł od poniedziałku do piątku (20,2 tys. zł przed rokiem).
Emisja spotu przy serialu „Na Wspólnej” to wydatek rzędu 24,1 tys. zł (wobec 22,4 tys. zł w ub.r.), a przy „Uwadze” - do 16,2 tys. zł (podobnie ja rok temu).
Na reklamę przy programie „Dom marzeń” trzeba wydać od 11,8 tys. zł do 13,3 tys. zł, a przy jego finałowym odcinku 31 sierpnia - od 15,9 do 17,1 tys. zł.
Spot przy powtórkowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” pokazywanych w czwartkowe wieczory kosztuje od 15,8 do 26,2 tys. zł (przed rokiem: 27,7 tys. zł).
Cena reklamy przy emitowanym w weekendy programie „Dzień Dobry Wakacje” wynosi maksymalnie 9,4 tys. zł (300 zł mniej niż w ub.r.).
TVN Media jako pierwsze biuro reklamy telewizyjnej ogłosiło ceny reklam na sierpień.
Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność TVN wynosiła 684 536 widzów, a udział stacji w rynku telewizyjnym - 10,46 proc.
Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady” najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
A ja Ci powiem, zaciekawiło mnie mimo, że prowadząca działała na mnie anty. Jest połączenie takiego Warsaw Shore z próbą zrobienia z dwunastu blachar, blokersiar, alkoholiczki i panienki ę ą z klasą.
W pierwszym odcinku jednej się już urwał film po wieczorze na mieście ... :-D
Polecam, beka niezła ale i czegoś można się też nauczyć :)