Prudential rozszerza kampanię „Młodzi bogowie i poważne zachorowania” o nowe formaty
Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej od lipca kampanii „Młodzi bogowie i poważne zachorowania”. Za realizację akcji odpowiadają agencje Publicis i SMG Starcom.
Trwająca od 3 lipca kampania została rozszerzona o animacje wyświetlane w ponad 150 placówkach medycznych w całej Polsce oraz dwa 15-sekundowe spoty.
Animacje – w dwóch wersjach, dla pań i panów, zwracają uwagę na finansowy wymiar choroby i mają zachęcić do refleksji i skorzystania z odpowiedniego ubezpieczenia. Do końca września wyświetlane będą na ponad 350 ekranach w 150 placówkach medycznych prywatnych sieci Medicover, Luxmed, CM Damiana, CMP, Polmed. Pojawią się również w wybranych placówkach publicznej służby zdrowia, a także w drogeriach, aptekach i szpitalach, w ramach sieci Health TV.
Od 1 sierpnia w telewizji i internecie emitowane są nowe, 15-sekundowe spoty. Ich głównym bohaterem jest kot młodego boga – głosem aktora Pawła Królikowskiego w żartobliwy sposób zachęca do refleksji nad ubezpieczeniem na wypadek poważnego zachorowania. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, za produkcję odpowiada OTO Film.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Publicis Worldwide Polska. Zakup i planowanie mediów powierzono SMG Starcom.
Pierwsza odsłona kampanii Prudentiala „Młodzi bogowie i poważne zachorowania” ruszyła na początku lipca i obejmowała 30-sekundowe spoty telewizyjne, działania w internecie, prasie, radiu i placówkach medycznych.
Od maja tego roku obsługą reklamową Prudentiala zajmuje się Publicis, poprzednio dla firmy pracowała agencja BBDO.
Dołącz do dyskusji: Prudential rozszerza kampanię „Młodzi bogowie i poważne zachorowania” o nowe formaty