SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przemysław Rosa: z GroupM Connect do Value Media

Przemysław Rosa dołączył do zespołu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio pracował w GroupM Connect, a wcześniej m.in. w TNS Polska i GfK Polonia.

Przemysław RosaPrzemysław Rosa

W Value Media Przemysław Rosa objął funkcję paid social managera. Będzie odpowiadać m.in. za działania dla marek z portfolio L’Oreal Polska.

Poprzednio przez rok pracował w GroupM Connect. Zajmował się tam realizacją kampanii wizerunkowych i efektywnościowych na Facebooku dla firm takich jak Procter & Gamble, Danone, Wrigley i GlaxoSmithKline.

Wcześniej przez sześć lat był związany z firmami badawczymi, pracował w TNS Polska i GfK Polonia, zajmując się badaniami marketingowymi.

Ukończył studia z socjologii na Uniwersytecie Warszawskim i z project managementu w Szkole Głównej Handlowej, skończył też kurs strategii komunikacji marki w Szkole Mistrzów Reklamy.

Dołącz do dyskusji: Przemysław Rosa: z GroupM Connect do Value Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl