SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada

“Przyjaciółka” i “Pani Domu” zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem w segemencie dwutygodników poradnikowych. Straciła natomiast “Tina”.

Dwutygodnik “Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostał liderem rankingu. Jego średnia sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 479 003 egz. i była wyższa niż rok wcześniej, chociaż tylko o 1,6 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 429 604 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży, wynoszącym 8,6 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w piątym miesiącu br. wyniosła 300 995 egz. i była o 18,7 proc. wyższa niż w maju ub.r., gdy tytuł ten był jeszcze tygodnikiem.

ZKDP maj
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 479 003 471 652
Tina 429 604 470 022
Pani Domu 300 995 253 612


Porównując dane majowe do danych z kwietnia widać, że wzrosty sprzedaży zanotowały “Przyjaciółka” i “Tina”, a straciła Pani Domu”. 

ZKDP 2011
Wirtualnemedia.pl maj kwiecień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 479 003 472 455
Tina 429 604 384 108
Pani Domu 300 995 309 721


 

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl