Public relations w ofercie ZenithOptimedia Group
ZenithOptimedia Group oferuje swoim klientom usługi public relations jako uzupełnienie obsługi mediowej. Są to przede wszystkim działania niestandardowe w zakresie PR produktowego.
Dom mediowy ZenithOptimedia Group niestandardowe usługi public relations zaproponował ostatnio kilku swoim klientom. Takie działanie – promujące nietypowe produkty – stanowiły uzupełnienie oferty firmy w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów. Ponieważ propozycje spotkały się z dużym zainteresowaniem, ZOG planuje na stałe włączyć je do swojej oferty.
ZenithOptimedia Group będzie sugerować usługi public relations głównie klientom z branży FMCG. W związku z tym firma zamierza zatrudnić nowych konsultantów PR.
Warto przypomnieć, że ZOG pod koniec roku wygrała przetargi na obsługę mediową m.in. Triumph International Polska (więcej o tym) i Canal+ Cyfrowego (więcej). Natomiast z końcem roku firma straciła budżet PKO BP, który przejął Universal McCann (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Public relations w ofercie ZenithOptimedia Group