„Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)
Ruszyła kampania z okazji 100-lecia marki produktów żywnościowych Pudliszki (należącej do HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”, przygotowały firmy marketingowe Schulz brand friendly i Papaya Films.
Spot z kampanii pokazuje sytuacje z codziennego życia, w których pojawiają się produkty Pudliszek, m.in. ketchup, majonez, dania gotowe i składniki do różnych dań. W końcowych ujęciach dziewczynka na torcie wykonuje serce z ketchupu promowanej marki.
Lektor składa życzenia osobom używającym produktów Pudliszki, a w tle słychać charakterystyczny dla reklam tej marki motyw muzyczny. Spot kończy się hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly. Spot, emitowany w wersji 30- i 15-sekundowej, wyreżyserował Bartosz Dombrowski, scenariusz napisała Emilia Czerwiec, a realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.
W poprzedniej kampanii Pudliszek, rozpoczętej przed miesiącem, promowano nowy wariant majonezu. Akcję realizowano pod hasłem „Pysznie baw się jedzeniem”.
Dołącz do dyskusji: „Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)