SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Ciszewski przechodzi ze Starcomu do zarządu K2 Internet

Rafał Ciszewski (wcześniej wiceprezes zarządu Starcomu) i Łukasz Lewandowski dołączą od 1 stycznia 2013 jako wiceprezesi zarządu agencji K2 Internet. Prezesem zarządu pozostaje Janusz Żebrowski, a funkcję trzeciego wiceprezesa będzie nadal piastował Tomasz Tomczyk.

Rafał Ciszewski będzie odpowiedzialny m.in. za poszukiwanie “źródeł wzrostu” i kierunków rozwoju firmy oraz za relacje z branżą reklamowo-mediową i środowiskiem marketerów. Ciszewski był wcześniej związany był m.in. z agencjami Mediaedge: CIA oraz przez ponad 10 lat z agencją Starcom, gdzie był ostatnio wiceprezesem zarządu.

Łukasz Lewandowski związany jest z K2 Internet od 2003 roku. Przeszedł w K2 przez wszystkie działy i szczeble kariery, a ostatnio był dyrektorem współzarządzającym. Wraz z Tomaszem Tomczykiem, odpowiadał za współzarządzanie agencją interaktywną oraz nadzór nad rozwojem innowacji w całej Grupie K2. Pod jego opieką są wszystkie działy produkcyjne agencji - kreacja, strategia, IT, mobile, social, user experience i motion.
 
Janusz Żebrowski
, prezes zarządu K2 Internet powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że wzmocnienie zarządu spółki ma przynieść w perspektywie długofalowej konkretne efekty.

- K2 zbudowała swoją pozycję w obszarze komunikacji opartej o nowe media, jednak nasze ambicje są większe. Chcemy coraz mocniej wchodzić na pole realizacji pełnych kampanii marketingowych i reklamowych -
podkreśla Żebrowski.

- Nie chciałbym, aby zabrzmiało to górnolotnie, ale chcielibyśmy stać się taką firmą, za którą klienci będą chcieli podążać. Nasza grupa jest duża, mamy kompetencje na wielu różnych polach i chcemy to wykorzystywać. Ambicje pozostają ambicjami, ale trzeba przyznać, że mamy za sobą ciężki kryzysowy rok, kolejny też nie będzie łatwiejszy. Spadły nam nieco przychody. Czujemy w swoich wynikach spowolnienie, ale czujemy też znacznie wyższy poziom agresji cenowej u naszej konkurencji oraz znacznie wyższe oczekiwania ze strony klientów. Jesteśmy nastawieni pozytywnie i jesteśmy pewni, że mimo kryzysu zachowamy poziom rentowności z lat 2010 i 2011 - mówi nam Żebrowski.

Prezes zarządu agencji K2 Internet dementuje informacje, jakoby pojawienie się w zarządzie jego firmy Rafała Ciszewskiego miało być związane z faktem, że K2 Internet przejmie jakichkolwiek klientów, którymi Ciszewski się wcześniej zajmował. - Chodzi tutaj o coś innego. Pracuję w tym biznesie od 12 lat i mam świadomość, że najbliższe 3-4 lata będą na rynku agencji interaktywnych swoistym ostatecznym starciem. Przetrwają tylko te firmy, które będą w stanie bardzo inteligentnie konstruować swoją ofertę. My nie jesteśmy wielkim domem mediowym ani nie mamy zaplecza zagranicznego, więc uznaliśmy, że musimy mieć przynajmniej najlepszy skład menadżerski. Właśnie dlatego w naszym zarządzie pojawił się Rafał Ciszewski, który - mam nadzieję - pomoże nam w podejmowaniu strategicznych decyzji - zapowiada Żebrowski.

- K2 jest agencją, która wywodzi się ze świata digitalu, chociaż teraz stała się tak naprawdę potężną agencją typu full service. Pozycjonuje się ona - moim zdaniem - wśród najlepszych 5 agencji w Polsce w sensie generalnym. Ja wywodzę się ze świata domów mediowych, mam nieco inne spojrzenie na rzeczywistość, którego agencje digitalowe być może nie mają. Takie połączenie doświadczeń i wymiana myśli może być bardzo twórcza i bardzo w to wierzę. Moim zdaniem mogą zrodzić się z tego wielkie rzeczy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Ciszewski.

Grupa K2 istnieje na polskim rynku od 15 lat. W skład Grupy K2 wchodzą jednostki specjalizujące się w różnych obszarach marketingu, w tym m.in. K2 Internet, K2 Web Systems, K2 User Experience, K2 Motion, K2 Hosting, K2 Search, Ambasada Trendów, ACR, Good oraz Oktawave. Wśród klientów agencji są m.in.: Coca-Cola, Grupa PZU, Heineken, IKEA, LG, L'Oréal, Pekao SA, PKO BP, PKP oraz Play.

Dołącz do dyskusji: Rafał Ciszewski przechodzi ze Starcomu do zarządu K2 Internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl