Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe
Z początkiem listopada Rafał Lampasiak został szefem działu strategii w Grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub.
MullenLowe integruje działy strategii agencji reklamowych i mediowych. Na ich czele stanie Rafał Lampasiak jako strategy director całej grupy MullenLowe. W wyniku integracji w jednym miejscu ma powstać multidyscyplinarny, ośmioosobowy zespół strategii.
Jak podano w komunikacie "celem połączenia jest oferowanie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, digitalowych i mediowych ze szczególnym naciskiem na analitykę i business intelligence, integrację i automatyzację danych, technologię oraz badania".
Rafał Lampasiak w MullenLowe MediaHub pracuje od lutego br.
Wcześniej pracował w agencji Scholz&Friends, przedtem był związany z agencjami Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180 HeartBeats i TBWA.
Jakub Zieliński: z MullenLowe MediaHub do The Dots Connected
Ma ona współpracować z MediaHub w zakresie danych i business intelligence.
Dołącz do dyskusji: Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe