SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV i Eska TV liderami. Tylko 0,02 proc. udziału MTV Music Polska

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV Extra, a najwięcej stracił kanał MTV Music Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,52 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 31,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w listopadzie br. wyniósł 0,39 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,03 proc. Dla porównania naziemna 8TV w listopadzie 2016 roku miała średni udział na poziomie 0,36 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem listopada ub.r. zmalał o 20 proc.).

Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,11 proc. (spadek o 15,38 proc.).

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV. Jego średni udział wyniósł 0,07 proc. (w dół o 12,50 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła wspomniana Eska TV Extra, której wynik względem kablowo-satelitarnej Eski TV z listopada ub.r. wzrósł o 200 proc.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału MTV Music Polska, który 17 października br. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział MTV Music Polska w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,02 proc., po spadku względem listopada 2016 roku o 71,43 proc.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 37,40 proc., wyniósł 0,77 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,71 proc. (do góry o 12,70 proc.).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,24 proc. udziału; - 7,69 proc.).

Największym wzrostem (o 200 proc. do 0,06 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mogła Eska TV Extra. Także i w tym ujęciu najbardziej straciła stacja MTV Music Polska - było to 78,57 proc. do 0,03 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: Polo TV i Eska TV liderami. Tylko 0,02 proc. udziału MTV Music Polska

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Z tym disco to jest różnie. Raz spada popularność, raz wsrasta, wszystkie kanały disco względem roku poprzedniego nagle spadły
odpowiedź
User
Kamil
Nic dziwnego że MTV Music Polska notuje taką słabą oglądalność....oddajcie nam VIVĘ!
odpowiedź
User
IN&OUT
VH1 świetnie rośnie w góre, bo ma europejską wersję i dobrze dobrane tematyczne sekcje,gdzie puszczaja lepiej wyselekcjonowane i starsze klipy.

MTV Music ma ciagle te same banalne utwory puszczane z puszki na okragło przerywane zbyt dużą ilościa reklam.
Po co ogladac zakodowany mtv music jak mtv germany od 23.grudnia bedzie odkodowane.

I ma 13 h muzyki dziennie w dobrze wybranych przez music programmerow sekcjach.Są też interaktywne programy jak most wanted.Polski viacom nic nie potrafi zrobić dobrze.
odpowiedź