SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Red Bull szuka agencji dla swojej nowej marki

Producent Red Bulla szuka agencji reklamowej do obsługi swojej nowej marki - Red Bull Simply Cola.

Firma prowadzi w tym zakresie rozmowy z siedmioma agencjami. Na razie nie wiadomo czy zostanie ogłoszony oficjalny przetarg na budżet reklamowy marki.

Napój Red Bull Simply Cola został wprowadzony do sprzedaży w kwietniu ubiegłego roku w siedmiu krajach (Austria, Szwajcaria, Włochy, Irlandia, Rosja, USA i Wielka Brytania).

Markę promowała wówczas warta 2 miliony funtów kampania, przygotowana przez obecnie pracujące dla Red Bulla agencje Kastner & Partners i AMS Media Group. Red Bull Simply Cola był wówczas promowany jako napój produkowany wyłącznie z naturalnych składników.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Red Bull szuka agencji dla swojej nowej marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl