Reebok EasyTone: Anna Mucha zamiast Edyty Herbuś
Anna Mucha została ambasadorką promującą odzież Reebok EasyTone. Poprzednio twarzą marki na polskim rynku była Edyta Herbuś.
Wizerunek Anny Muchy będzie wykorzystywany w działaniach public relations promujących Reebok EasyTone przez najbliższy rok. Obejmą one telewizję, internet, prasę i sklepy. Przedstawiciele polskiego oddziału Reeboka nie ujawniają, kiedy konkretnie rozpocznie się ta kampania i pod jakim hasłem będzie prowadzona.
Anna Mucha nową ambasadorką Reebok EasyTone - kulisy sesji
W ub.r. w PR-owych działaniach promujących Reebok EasyTone brała udział Edyta Herbuś (więcej na ten temat). Przy czym nie pojawiała się w kampanii reklamowej tej marki, prowadzonej jednocześnie pod hasłem „Reeformuj swoje ciało” (przeczytaj szczegóły).
W Polsce Reebok EasyTone w zakresie public relations obsługuje agencja Partner of Promotion, a w zakresie planowania i zakupu mediów - dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Reebok EasyTone: Anna Mucha zamiast Edyty Herbuś