Reklama online w Nowej Zelandii
W ubiegłym roku wydatki na internetową reklamę w Nowej Zelandiiwyniosły 135 milionów dolarów.
Reklama online stanowiła w 2007 roku 5,8 procenta całego rynkureklamy w Nowej Zelandii - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na dane organizacji InteractiveAdvertising Bureau (IAB) of New Zealand.
To co prawda niewielki odsetek, ale jednocześnie pokazuje on, żeistnieje duże pole do wzrostu w tym sektorze. Przedstawiciele IABof New Zealand prognozują, że reklamodawcy będą przez kilkakolejnych lat znacząco zwiększać swoje wydatki na internet.
44 procent ze wspomnianych 135 milionów dolarów zostało wubiegłym roku przeznaczonych w Nowej Zelandii na reklamęogłoszeniową. 33 procent rynku należało do reklamy graficznej, apozostałe 24 procent do reklamy w internetowych wyszukiwarkach.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Reklama online w Nowej Zelandii