SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowa oglądalność „Policjantek i policjantów”. Jesienią siódma seria

Szósty sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 210 tys. osób więcej niż czwarta seria pokazywana rok temu. Czwórka w czasie jego emisji m.in. wygrała walkę o widza z Polsatem i TVP2, a wpływy z reklam wyniosły 28,29 mln zł. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą jesienią br.

fot. Telewizja Polsat/Małgorzata Stasiewiczfot. Telewizja Polsat/Małgorzata Stasiewicz

Telewizyjna Czwórka szóstą edycję hitowej produkcji „Policjantki i policjanci” pokazywała od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, w okresie od 27 lutego do 29 maja br.

Średnia widownia właśnie zakończonej serii wyniosła 1,71 mln osób. Przełożyło się to na 12,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,99 proc. w grupie 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Jeszcze wyższe wyniki „Policjantki i policjanci” notują wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wynosi 16,03 proc., a w DVB-T 16-49 - 16,43 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 21 marca br. Oglądało go 2,06 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia całego czwartego sezonu produkcji, emitowanego wiosną ub.r., wyniosła 1,50 mln osób. Oznacza to, że serial zyskał 210 tys. widzów.

Oglądalność serialu rosła z sezonu na sezon. Pierwszą serię, emitowaną jesienią 2014 roku, śledziło 817 tys. widzów.

TV4 w paśmie nadawania właśnie zakończonego sezonu serialu zajęła bardzo wysokie - trzecie - miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma był TVN z 16,90 proc., drugie miejsce zajęła TVP1 (13,56 proc.), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadły: Polsat (11,82 proc.) i TVP2 (6,64 proc.).

Warte odnotowania są tutaj udziały dwóch największych konkurentów Czwórki - wynik TVN7 wyniósł 2,34 proc., a TV Puls - 1,70 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 również jest trzecia. Z kolei w grupie widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej (zarówno w DVB-T 4+ jak i DVB-T 16-49) stacja zajęła drugie miejsce.

Produkcja miała również kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. Na przykład w maju br. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,35 proc. (4,19 proc. w grupie komercyjnej).

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków „Policjantek i policjantów” wyniosły 28,29 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Portal Wirtualnemedia.pl się dowiedział, że siódma seria produkcji na antenie stacji będzie emitowana w jesiennej ramówce br. Zdjęcia do niej rozpoczną się 5 czerwca br.

„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, a jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: Rekordowa oglądalność „Policjantek i policjantów”. Jesienią siódma seria

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
Z tych seriali na tv4 najlepszy jest: sprawiedliwi wydział kryminalny. Poziom naprawdę wysoki, jak na tego typu produkcje. Policjanci i policjantki są całkiem ok. Detektywi w akcji to dno, z zażenowaniem ogląda sie same zapowiedzi.
odpowiedź
User
Czytelnik
Z zażenowaniem czyta się takie informacje, z których wynika że widownia łyka takie propagandowe dziadostwo.
odpowiedź