Robert Makłowicz promuje „Przyprawy dookoła świata” marki Knorr
Należąca do koncernu Unilever marka Knorr po raz pierwszy w historii wprowadziła do swojej oferty tzw. przyprawy jednorodne. Markę promuje Robert Makłowicz.
Dotychczas w ofercie marki Knorr sprzedawane były głównie mieszanki przyprawowe. Po raz pierwszy w jej historii, ofertę poszerzono o tzw. przyprawy jednorodne. Jest to 20 przypraw pochodzących z różnych rejonów świata. O miejscu pochodzenia przypraw Knorr wyraźnie informuje opakowanie oraz umieszczony na nim stempel „Gwarancja kraju pochodzenia” (wraz z nazwą kraju, z którego dana przyprawa pochodzi). Na odwrocie opakowania zamieszczono przepisy na dania inspirowane kuchnią kraju lub regionu, z którego pochodzą przyprawy.
W nowej linii znajdują się m.in. pieprz czarny z Wietnamu, kmin rzymski z Indii, goździki z Indonezji, gorczyca z Kanady, kminek z Polski, ziele angielskie z Meksyku, oregano z Turcji itp.
Produkty wspieraną są serią krótkich spotów, które emitowane są m.in. na kanałach marki Knorr w social media. Ich bohaterem jest Robert Makłowicz, krytyk kulinarny prowadzący obecnie w Food Network program „Makłowicz w drodze”.
Kilka lat temu Makłowicz występował w reklamach sklepów Tesco.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz promuje „Przyprawy dookoła świata” marki Knorr