Robert Sowa w kampanii Limito
Startuje kampania reklamowa produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego. Twarzą akcji – obejmującej telewizję, prasę, internet i outdoor – jest Robert Sowa.
Robert Sowa jako ambasador produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego nie tylko bierze udział w ich kampanii reklamowej, lecz również użyczył swojego wizerunku na ich opakowania. Celem wszystkich działań jest podkreślenie wysokiej jakości tych produktów oraz poinformowanie konsumentów, że można z nich przygotować znakomite dania.
W ramach akcji od 27 marca do czerwca podczas czterech weekendowych programów „Dzień Dobry TVN” Robert Sowa w swoim kąciku kulinarnym będzie prezentował tajniki potraw z ryb i owoców morza marki Limito. Ponadto opowie o ich pozytywnym wpływie na zbilansowaną dietę oraz dobre samopoczucie. W każdym odcinku z Sową będzie gotował inny kucharz.
Ponadto kampania reklamowa produktów Limito w pierwszej połowie kwietnia obejmie outdoor (prawie 100 nośników w największych miastach), prasę oraz internet. Podobne działania są planowane w drugiej połowie br.
Kampanię przygotował dział marketingu firmy Limito.
Dołącz do dyskusji: Robert Sowa w kampanii Limito