„Rozmowa Piaseckiego” w TVN24 straciła 46 tys. widzów
W sezonie 2022/2023 „Rozmowę Piaseckiego” śledziło średnio 423 tys. osób. Cykl Piaseckiego względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 46 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe wydania audycji powrócą na antenę stacji 28 sierpnia.
Średnia oglądalność audycji Piaseckiego w okresie od 29 sierpnia 2022 roku do 13 lipca 2023 roku wyniosła 423 tys. osób, co przełożyło się na 13,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,90 proc. w grupie 16-49 oraz 10,29 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnememedia.pl. „Rozmowa Piaseckiego” emitowana była w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30 (czasem stacja nadawała dodatkowe odcinki po 8.00).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie pokazane zostało 16 listopada ub.r. (emisja z godz. 8.10) - obejrzało je 579 tys. widzów.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Rozmowa Piaseckiego” straciła 46 tys. widzów. Od 30 sierpnia 2021 roku do 14 lipca 2022 roku audycję śledziło średnio 423 tys. osób, a jej udział wyniósł 13,13 proc. w 4+, 9,90 proc. w 16-49 i 10,29 proc. w 16-49.
„Rozmowa Piaseckiego” powróci 28 sierpnia
Aktualnie „Rozmowa Piaseckiego” ma przerwę wakacyjną, TVN24 w dotychczasowym paśmie audycji będzie pokazywać dodatkowe wydania magazynu “Jeden na jeden”.
Pierwsze wydanie programu Piaseckiego po wakacyjnej przerwie ma zostać wyemitowane w poniedziałek, 28 sierpnia br.
„Rozmowa Piaseckiego” to emitowany od września 2018 roku program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski (dziennikarz przeszedł do Telewizji Polsat).
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 5,63 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rozmowa Piaseckiego” w TVN24 straciła 46 tys. widzów
To sie chyba nie nazywa rozwój...