Saatchi&Saatchi, Grey, Walk i FCB Warsaw z nagrodami na festiwalu Eurobest
Sześć nagród zdobyły cztery polskie agencje reklamowe w tegorocznym konkursie reklamowym Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie. Statuetki otrzymały agencje Saatchi&Saatchi Poland, Grey Worldwide Warsaw, Walk i FCB Warsaw.
Zwycięzcy konkursu Eurobest Festival of Creatives 2016 odebrali statuetki w miniony piątek w Rzymie. Zgłoszone projekty oceniało jury składające się z 116 osób z całej Europy. Agencje z Polski w tym roku znalazły się na siedmiu listach wśród nominowanych, a finalnie otrzymały sześć nagród.
Saatchi&Saatchi Poland dostała dwie różne nagrody za kampanię „Thermoscanner” realizowaną dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – srebro w kategorii Healthcare i brąz w kategorii Outdoor za pracę „Thermoscanner” dla GSK.
Agencję Grey Worldwide Warsaw nagrodzono brązem w kategorii Outdoor za pracę „Kallax Real Timer” dla IKEA. Z kolei agencja Walk Warsaw odebrała dwie statuetki za akcję „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja - srebro w kategorii PR / Public Affairs & Lobbying oraz brąz w kategorii PR / Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages.
FCB Warsaw zaś doceniono brązem w kategorii PR za kampanię „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.
W Polsce przedstawicielem Eurobest jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Dołącz do dyskusji: Saatchi&Saatchi, Grey, Walk i FCB Warsaw z nagrodami na festiwalu Eurobest