SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sadolin Extra w reklamach „testowany przez pogodę” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa lakierobejcy ochronno-dekoracyjnej do drewna Sadolin Extra (produkowanej przez AkzoNobel). Akcja, przygotowana przez Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa, przebiega pod hasłem „Testowany przez pogodę”.

Spot Sadolinu Extra przekonuje, że produkt ten zabezpiecza drewno na zewnątrz przed działaniem wszystkich czynników atmosferycznych, zapewniając do 8 lat takiej ochrony.

Reklama jest emitowana w telewizji. Kampania będzie prowadzona przez cały letni sezon remontowy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, która pozyskała to zlecenie w przetargu (nie podano, które inne agencje brały w nim udział). Adaptacje polskiego spotu będą emitowane na rynkach zagranicznych.

Dołącz do dyskusji: Sadolin Extra w reklamach „testowany przez pogodę” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sas
Ja stosowała i ładnie mi wygląda na płocie, dobrze się malowało, kolor przez rok jest cały czas taki sam:)
odpowiedź