SARE rusza z ekspansją zagraniczną
Firma e-mail marketingowa SARE SA pozyskała klientów działających na międzynarodowych rynkach. Przygotowuje też rosyjską wersję swojego programu z myślą o wejściu na wschodnie rynki.
SARE wygrała przetarg na dostarczenie systemu do kampanii e-mail marketingowych na wszystkich rynkach zagranicznych koncernu kosmetycznego Oriflame, który działa w ponad 50 krajach.
Spółka informuje też, że podpisała umowę z "dużą międzynarodową instytucją finansową" na realizację projektów marketingowych na kilku rynkach zagranicznych, w tym w Chinach oraz Indiach.
Firma oczekuje, że nowe kontrakty będą miały spory wpływ na jej wyniki finansowe oraz wzrost udziału sprzedaży usług za granicą w całkowitych obrotach. Dotychczas roczne przychody z działalności zagranicznej nie przekraczały 2 proc.
Przygotowując się do rozwoju biznesu za granicą, spółka dostosowuje też sam system SARE do specyfiki takiej działalności. Obecnie trwają prace nad rosyjską wersją systemu służącego do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych. Dzięki temu SARE chce obsługiwać również klientów z innych państw obszaru Wspólnoty Niepodległych Państw.
Dołącz do dyskusji: SARE rusza z ekspansją zagraniczną