Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka pokazują świat „przed erą Blika”
Ruszyła kampania reklamowa usługu Blik, tworzonej przez Polski Standard Płatności. Twarzami akcji są aktorzy Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka.
Najnowsza kampania przedstawia, jak to z płatnościami bywało zanim pojawił się Blik i nastała jego era, w której miliony użytkowników mogą rozliczać się nowocześnie i bezpiecznie. Spoty kreatywnie nawiązują do prehistorii podkreślając różnice między płatnościami kiedyś a dziś. Realizowanie transakcji jest obecnie bardziej intuicyjne i dostępne w każdej sytuacji.
W głównych rolach występują aktorzy – Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka, którzy pokazują widzom czasy przed Erą Blik. W ramach nowego formatu kreatywnego podkreślone zostały zalety metody i przedstawiono korzyści życia w Erze Blik, w której kupujący mogą intuicyjnie i prosto się rozliczać.
Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry.
To kolejna kampania marki, która została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na polski język migowy.
Dołącz do dyskusji: Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka pokazują świat „przed erą Blika”