"Sejmomierz" od Grey Group Poland z drugą nominacją na Cannes Lions
Projekt "Sejmomierz" autorstwa agencji reklamowej Grey Group Poland zdobył drugą nominację do nagród trwającego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2022.
Aplikacja "Sejmomierz" autorstwa agencji Grey Group Poland dla Stowarzyszenia 61/MamPrawoWiedziec.pl trafiła na shortlistę kategorii Sustainable Development Goals na trwającym właśnie festiwalu reklamowym Cannes Lions.
Dzień wcześniej znalazła się na shortliście kategorii Direct Lions.
Sejmomierz.pl to ponadpartyjna aplikacja, która pozwala kontrolować pracę posłów i posłanek. W jednym miejscu zebrano najważniejsze informacje na temat aktywności posłów. Specjalne algortymy automatycznie analizują tysiące danych ze stron sejmowych,dzięki czemu można dowiedzieć się jak pracuje polski Sejm oraz poszczególni posłowie. Aktywność poselską można sprawdzić na interaktywnej mapie.
Aplikacja jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Agencja Grey odpowiada za jej funkcjonalność i komunikację.
To kolejna praca z Polski, która została nominowana do nagród na tegorocznym Cannes Lions. Wcześniej na shortlisty trafiły projekty agencji VMLY&R, Gong, Change Serviceplan i Publicis Worldwide Polska.
Gong zdobył Złotego Lwa, VMLY&R - dwa Brązowe Lwy, a Publicis - jednego Brązowego Lwa.
Dołącz do dyskusji: "Sejmomierz" od Grey Group Poland z drugą nominacją na Cannes Lions