Serce, Rozum, sól, pieprz i opiekacz piksel po pikselu (wideo making of)
Jak powstawały niektóre z tegorocznych reklam TP i Orange opartych na wizerunku Serca i Rozumu? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
W materiałach wideo udostępnionych przez studio Human Ark widać, że spoty Telekomunikacji Polskiej i Orange z Sercem i Rozumem stanowią połączenie ujęć realnych wnętrz z animacjami 3D. Animowane są oczywiście przede wszystkim główne postaci filmików.
>>> Serce i Rozum w reklamach TP (wideo case study)
>>> TP: Serce i Rozum z opiekaczem reklamują swoje maskotki (wideo)
W taki sam sposób przygotowywano reklamy telewizyjne, m.in. tę, w której zdesperowane Serce kładzie się na opiekaczu, jak i virale przeznaczone do internetu - chociażby ten, w którym Serce bohatersko podaje Rozumowi sól, ale pieprzu już nie ma ochoty przynieść.
>>> „Pieprz i sól” - Serce i Rozum w viralu „A pieprz yourself” (wideo)
Kreację wszystkich spotów Telekomunikacji Polskiej i Orange z Sercem i Rozumem przygotowała agencja reklamowa Publicis.
Dołącz do dyskusji: Serce, Rozum, sól, pieprz i opiekacz piksel po pikselu (wideo making of)