Babcia przekonuje, że jak serek wiejski, to tylko z Piątnicy (wideo)
OSM Piątnica wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem "Z Piątnicy, no bo skąd!". Akcję przygotowała agencja Plej, we współpracy z Melting Pot, Oto Film i FiveMedia.
Hasło "Z Piątnicy, no bo skąd!" jest głównym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.
W spocie reklamowym główną bohaterką jest starsza kobieta ze wsi, Pani Eugenia, która z życiowego doświadczenia wie, co najlepsze. Swojemu wnuczkowi daje wiejski serek z Piątnicy, "w którym można zakochać się na całe życie". Zdjęcia do spotu nakręcono na Podlasiu.
Kampania promująca Serek Wiejski potrwa do końca września, obejmie telewizję i digital. Marka zapowiada też kolejne odsłony w ramach platformy komunikacyjnej "Z Piątnicy, no bo skąd!".
Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty telewizyjne, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym Oto Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy FiveMedia i Plej.
Dołącz do dyskusji: Babcia przekonuje, że jak serek wiejski, to tylko z Piątnicy (wideo)