„Matka” w Polsacie z 700 tys. widzów. Widownia od premiery spadła o połowę
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu Polsatu „Matka” obejrzało średnio 697 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Widownia trzeciego odcinka była niemal o połowę mniejsza od oglądalności premierowego epizodu
„Matkę” w Polsacie oglądać można w poniedziałki o godz. 20.00, począwszy od 27 lutego 2023 roku. Średnia widownia trzech pierwszych premierowych odcinków produkcji wyniosła 697 tys. osób. Przełożyło się to na 5,10 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 938 tys. widzów.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków serialu śledzi 2 mln osób w grupie 4+.
Główną bohaterką 8-odcinkowego serialu jest Agnieszka Nolińska (w tej roli Olga Bołądź), która stara się pogodzić z samobójczą śmiercią 12-letniego syna. Po kilku latach od tragedii jej mąż Jacek (Łukasz Simlat) otrzymuje propozycję pracy w Holandii. Rodzina postanawia wówczas rozpocząć życie na nowo. Jednak przed wyjazdem niespodziewanie z Agnieszką kontaktuje się Rafał (Marcin Kowalczyk), który wiele lat temu był bohaterem jednego z jej reportaży i aktualnie odsiaduje wyrok za morderstwo.
W rolach głównych w serialu „Matka” - oprócz Olgi Bołądź, Łukasza Simlata i Marcina Kowalczyka - będzie można zobaczyć również m.in.: Olafa Lubaszenkę, Marię Pakulnis, Szymona Gierszewskiego i Małgorzatę Pieczyńską.
Za reżyserię serialu odpowiada Piotr Trzaskalski („Edi”, „Mój rower”, „Mistrz”). Scenarzystą wiodącym i pomysłodawcą projektu jest Igor Brejdygant („Rysa”, „Układ”, „Ultraviolet”, „Szadź”), a drugim scenarzystą - Bartosz Janiszewski („Ultraviolet”, „Wataha”). Autorem zdjęć jest Bartosz Bieniek („Inni ludzie”, „Zenek”, „Drogówka”).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Matka” w Polsacie z 700 tys. widzów. Widownia od premiery spadła o połowę