Serwis Party.pl w nowej, designerskiej odsłonie stawia na nowoczesny UX
Na rynku pojawiła się nowa odsłona Party.pl, która jeszcze bardziej podkreśla charakter serwisu jednego z najmocniejszych brandów kobiecych w Polsce.
Nowy layout Party.pl cechuje czytelny układ, czyli przejrzystość i prostota, które to są wyróżnikami nowoczesnego designu. Strona została zaprojektowana z myślą o użytkownikach mobilnych. Po raz pierwszy zastosowano zdjęcia w kwadratowym formacie, wzmacniając tym efekt ekspozycji zdjęć i ułatwiając ich odbiór na smartfonach. Zmieniono również formę emisji na galerie jednoodsłonowe. Dodatkowo dzięki dobrze zaprojektowanej sieci materiałów powiązanych użytkownik w łatwy i intuicyjny sposób będzie mógł poruszać się po nowym serwisie i odnaleźć komplet informacji na interesujący go temat.
„Nowe Party.pl jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Serwis został zaprojektowany z myślą o użytkownikach, jak również klientach reklamowych. Nowe funkcjonalności i nowoczesny układ strony oraz intuicyjna nawigacja na pewno zwiększą użyteczność serwisu i jednocześnie podniosą wszystkie parametry jakościowe emitowanych reklam. Dodatkowo do oferty reklamowej Party.pl zostały wprowadzone nowe natywne formaty reklamowe pozwalające na bezpośredni kontakt z użytkownikiem, wzmacniające crossową propozycję brandu Party zarówno w prasie, jak i digitalu. Realizacjami projektów niestandardowych Party.pl zajmuje się Edipresse Content Studio” – mówi Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzająca Multimedialnej Platformy People, Glossy, Style & Beauty.
Makieta serwisu Party.pl została zaprojektowana przez team kreatywny Edipresse Polska: Marek Knap, dyrektor artystyczny, oraz Jakub Draszanowski, UX Designer.
Party.pl to 4 mln UU, 28 mln PV (GP styczeń 2019), co daje serwisowi 6 miejsce w kategorii Styl życia- serwisy kobiece.
Party.pl to również bardzo silne kanały socialowe. Fanpage PARTY na Facebooku ma ponad 166 tys. fanów, konto na Instagramie obserwuje ponad 40 tys. osób.
Grupa Edipresse znajduje się w grupie TOP 15 wydawców internetowych w Polsce z wynikiem 11 859 868 RU i 109 733 983 PV.*
*Dane: Gemius/PBI, styczeń 2019