Serwisy społecznościowe popularniejsze od wyszukiwarek
Serwisy społecznościowe notują obecnie w Wielkiej Brytanii więcej wizyt niż internetowe wyszukiwarki.
Z danych firmy badawczej Experian Hitwise wynika, że w zeszłym miesiącu społecznościowe portale miały na Wyspach 11,88 proc., a wyszukiwarki 11,33 proc. udziału w rynku pod względem liczby wizyt na stronach internetowych.
Tym samym maj okazał się pierwszym miesiącem w historii, w którym serwisy społecznościowe były częściej odwiedzane przez Brytyjczyków niż wyszukiwarki.
Zdecydowanie najpopularniejszym portalem społecznościowym na Wyspach jest Facebook (55 proc. udziału w rynku), który wyprzedza serwisy YouTube, Twitter, Bebo i MySpace.
Za to na rynku wyszukiwarek jeszcze bardziej dominuje Google (google.co.uk i google.com mają łącznie prawie 92 proc. udz.), daleko w tyle pozostawiając Bing, Yahoo i Ask.
Z kolei biorąc pod uwagę cały brytyjski internet, liderem jest Google UK (9,29 proc.), wyprzedzając Facebooka (7,04 proc.), Windows Live Mail (2,44 proc.), YouTube (2,11 proc.), eBay UK (2,06 proc.) i MSN UK (1,53 proc.).
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe popularniejsze od wyszukiwarek