Sigma Bis ma zlecenie Narodowego Centrum Kultury za 1 mln zł
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU wygrała przetarg Narodowego Centrum Kultury na realizację kampanii dotyczącej projektów realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. Budżet tych działań to 1 mln zł.
Zaplanowana przez NCK kampania będzie realizowana w tym roku, do 22 grudnia br.
Ma obejmować prasę, portale internetowe, nośniki reklamy zewnętrznej i internet.
W przetargu na jej opracowanie i realizację zgłosiło się 8 agencji: Spire (z ceną 841,2 tys. zł), Five Media (913,9 tys. zł), Mastermind Media (971,1 tys. zł), agencja reklamowa dsk (723,9 tys. zł), Media Group (866,3 tys. zł), Effective Media Solutions (1,02 mln zł), Euvic Media (768,8 tys. zł) i Sigma Bis (658,6 tys. zł).
NCK do współpracy wybrało Sigmę Bis. Budżet, jaki na zaplanowane działania przeznaczy NCK wynosi 1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis ma zlecenie Narodowego Centrum Kultury za 1 mln zł
A po drodze pośrednik, zupełnie zbędny zgarnął prowizję.