SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis ma zlecenie Narodowego Centrum Kultury za 1 mln zł

Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU wygrała przetarg Narodowego Centrum Kultury na realizację kampanii dotyczącej projektów realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. Budżet tych działań to 1 mln zł. 

Zaplanowana przez NCK kampania będzie realizowana w tym roku, do 22 grudnia br. 

Ma obejmować prasę, portale internetowe, nośniki reklamy zewnętrznej i internet. 

W przetargu na jej opracowanie i realizację zgłosiło się 8 agencji: Spire (z ceną 841,2 tys. zł), Five Media (913,9 tys. zł), Mastermind Media (971,1 tys. zł), agencja reklamowa dsk (723,9 tys. zł), Media Group (866,3 tys. zł), Effective Media Solutions (1,02 mln zł), Euvic Media (768,8 tys. zł) i Sigma Bis (658,6 tys. zł).

NCK do współpracy wybrało Sigmę Bis. Budżet, jaki na zaplanowane działania przeznaczy NCK wynosi 1 mln zł.

 

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis ma zlecenie Narodowego Centrum Kultury za 1 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jose Arcadio Morales
E tam milion, to drobne jakieś.
odpowiedź
User
wermins
Niesamowite, państwo wyjęło milion z lewej kieszeni i włożyło do prawej.
A po drodze pośrednik, zupełnie zbędny zgarnął prowizję.
odpowiedź
User
Wacek
A po drodze pośrednik, zupełnie zbędny zgarnął prowizję.
Ale twój "sieciowy" domek mediowy to już by tutaj pasował jak ulał i zrobił to tak jak zawsze - bez prowizji, pro bono ;)))))))))))))
odpowiedź