Snickers wróci z reklamą na Super Bowl, by uczcić dekadę kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”
Koncern Mars Wrigley nie będzie podczas zbliżającego się Super Bowl reklamować marek M&M’s i Skittles. W zamian pokaże spot marki Snickers, by uczcić dekadę kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”.
Snicker zadebiutował z kampanią You’re Not You When You’re Hungry” na Super Bowl w 2010 roku. Wystąpiła w niej mająca obecnie 97 lat aktorka Betty White. W spocie facet gra w piłkę nożną ze swoimi przyjaciółmi, ale ponieważ jest tak głodny, nie jest sobą i gra tak, jakby był Betty White.
Nowy spot Snickersa, stworzona przez agencje BBDO New York i AMV BBDO, będzie szóstą reklamą tej marki na Super Bowl w ostatnim dziesięcioleciu.
Snickers po raz ostatni pojawił się przy finałach rozgrywek amerykańskiego futbolu w 2017 roku. W spocie wystąpił Adam Driver. We wcześniejszych latach w reklamach marki grali William Defoe oraz Roseanne Barr i Richard Lewis.
W 2007 roku Mars Wrigley promował Snickersa na Super Bowl reklamą pocałunek dwóch mężczyzn, stworzoną przez agencję TBWA. W ciągu ostatnich dwóch Super Bowl koncern promował marki cukierków: M&M’s i Skittles. W br. w spocie wystąpiła Christina Applegate.
Dołącz do dyskusji: Snickers wróci z reklamą na Super Bowl, by uczcić dekadę kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”