Nie, Snoop Dogg nie rzucił palenia. To kampania reklamowa
Kilka dni temu media i fanów zelektryzowała informacja, że znany raper Snoop Dogg porzuca palenie. Okazuje się jednak, że głośna deklaracja była częścią kampanii reklamowej marki produkującej bezdymne paleniska.
W ubiegły czwartek Snoop Dogg udostępnił w mediach społecznościowych wpis, która poruszył wszystkich: "Po wielu przemyśleniach i rozmowach z moją rodziną zdecydowałem się rzucić palenie" - czytamy w poście. "Proszę o uszanowanie mojej prywatności w tym czasie".
Wyznanie było tym bardziej zaskakujące, że słynny muzyk związany jest z biznesem konopnym – ma linię ziół Leafs by Snoop i jest inwestorem funduszu zajmującego się konopiami indyjskimi.
I'm done with smoke. I'm going smokeless with @SoloStove. #ad pic.twitter.com/RwF8wnk1wp
— Snoop Dogg (@SnoopDogg) November 20, 2023
Oświadczenie rapera okazało się jednak zapowiedzią współpracy reklamowej z marką Solo Stove, produkująca bezdymne paleniska. W komunikacie muzyk przekazał, że "uwielbia ogniska na świeżym powietrzu, ale uważa, że generują one zbyt dużo dymu", a Solo Stove „rozpala ogień i usuwa dym”. „Zmienili zasady gry i teraz jestem podekscytowany możliwością szerzenia miłości i utrzymywania ciepła wśród przyjaciół i rodziny” – przekazał fanom Snoop Dogg.
Kampanię przygotowuje The Martin Agency.
Dołącz do dyskusji: Nie, Snoop Dogg nie rzucił palenia. To kampania reklamowa