Sobowtór George’a Clooneya w zagranicznej kampanii Małopolski (wideo)
W maju rozpocznie się kampania promująca Małopolskę wśród inwestorów zagranicznych. Głównym bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Supremum 360 i Rock&Reel Production - będzie sobowtór George’a Clooneya.
Na potrzeby kampanii reklamującej Małopolskę jako atrakcyjny region dla inwestorów zagranicznych przygotowano trzy spoty, w których występuje Parviz Ghodsi, mieszkający w Londynie sobowtór George’a Clooneya. W każdym gwiazdor Hollywood jest zawiedzony, że splendory i euforia młodych kobiet przypadają nie jemu, lecz inwestorowi. W role tych kobiet wcieliły się m.in. była modelka Ilona Felicjańska oraz Katarzyna Krzeszowska, Miss Małopolski i Miss Polski 2012.
- Chcieliśmy pokazać, że mieszkańcy Małopolski czekają na inwestorów z otwartym sercem i pozytywnymi emocjami. Taki koncept kreatywny ma zmniejszyć dystans pomiędzy krajami i pokazać nas jako ludzi z poczuciem humoru. Mówi też o gościnności, z której my Polacy jesteśmy znani w świecie - opisuje Suzan Giżyńska, reżyser spotów.
Celem kampanii jest skłonienie inwestorów z branży IT, lifescience i szeroko pojętego biznesu do przyjazdu do Małopolski. Wszystkie reklamy odsyłają na businessinmalopolska.com, anglojęzyczny serwis o inwestycjach w regionie.
Spoty od maja będą emitowane w zagranicznych stacjach nadawcach. Nie wiadomo jeszcze, w których konkretnie, bo nadal trwają negocjacje z nadawcami. Akcję organizuje Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Supremum 360, a produkcją spotów zajęła się firma Rock&Reel Production.
Dołącz do dyskusji: Sobowtór George’a Clooneya w zagranicznej kampanii Małopolski (wideo)